តើមានអ្វីពិសេសនៅពីក្រោយភាពជោគជ័យរបស់ Elle?

ភាពជឿនលឿននៃបច្ចេកវិទ្យាដែលរីកចម្រើនខាងបណ្ដាញសង្គមបានធ្វើអោយការផ្វព្សផ្សាយកាន់តែមានភាពទូលំទូលាយ ហើយធ្វើអោយកំណើននៃអ្នកអានកាសែតឬទស្សនាវដ្ដីមានការធ្លាក់ចុះ។ ទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយក៏នៅមានយីហោទស្សនាវដ្ដីល្បីឈ្មោះមួយអាចឈរជើងបានមកដល់បច្ចុប្បន្ននោះគឺ ទស្សនាវដ្ដីELLE។

1-BLACKPINK-Jisoo-ELLE-Korea-Magazine-December-2019-Issue-with-Burberry-lu6pNbWced.jpg


សម្រាប់អត្ថបទនៅសប្តាហ៍នេះយើងនឹងបង្ហាញអំពីយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សាររបស់ទស្សនាវដ្តីដែលទទួលបានជោគជ័យខ្លាំងនោះគឺ ការកសាងយីហ៊ោELLE។ យោងតាមសេចក្តីសង្ខេបនៃអត្ថបទមួយដែលសរសេរដោយ លោកCoruzzi នាយកប្រតិបត្តិនៃអាជ្ញាប័ណ្ណប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយអន្ដរជាតិ ELLE នៅឡាហ្គាដារ៉េអេកដែលត្រូវបានបោះពុម្ពផ្សាយដំបូងនៅក្នុងទស្សនាវដ្តីEMMA។ ELLEបានបោះពុម្ពជាអន្តរជាតិចំនួន ៤៥ ដែលបានផ្សព្វផ្សាយនៅទូទាំងទ្វីបចំនួន ៥ ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាម៉ាកទស្សនាវដ្តីស្ត្រីលេខ ១ ទូទាំងពិភពលោក។ 


1555513014_edida-2019-cocktail-before-francois-coruzzi-hwvFz7sJ7V.jpg

François Coruzzi. CEO ELLE International Licenses chez Lagardère.


យោងតាមលោក លោកCoruzzi បានបង្ហើបប្រាប់ថា “មូលហេតុដែលពួកគេអាចសម្រេចបាននូវភាពជោគជ័យភាគច្រើនគឺដោយសារតែពួកគេបានកំណត់និយមន័យ គំនិត និងស្ទាយផ្ទាល់ខ្លួនរបរបស់ពួកគេតាមវិធីមួយដែលវាអាចបត់បែនបានហើយអាចសម្របទៅនឹងបរិបទវប្បធម៌ផ្សេងៗ។  ទស្សនាវដ្តីនៅតែអាចកំណត់អត្តសញ្ញាណបានដោយមិនគិតពីកន្លែង។ លោកនិយាយថាទាំងនេះគឺជាលក្ខខណ្ឌមូលដ្ឋានពីរយ៉ាងសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍ម៉ាកយីហោខ្លាំង។”

dribbble_shot_elle_4x-PtH3WuR8WC.png


Coruzzi ពន្យល់ថា “ការគ្រប់គ្រងនិងការអភិវឌ្ឍន៍ម៉ាកគឺនិយាយអំពីទំនុកចិត្តនិងទំនាក់ទំនងរវាងមនុស្សនិងមនុស្ស។ ដូច្នេះធាតុសំខាន់មួយទៀតគឺជាជម្រើសដ៏ល្អបំផុតរបស់ដៃគូក្នុងស្រុក។ ដើម្បីស្វែងរកដៃគូដែលស័ក្តិសមបំផុតសម្រាប់គោលដៅរបស់អ្នក អ្នកគួរតែអនុវត្តតាមក្បួនជាមូលដ្ឋានទាំងនេះ៖ ១) ដៃគូត្រូវតែជាអ្នកលេងលំដាប់ទីមួយ ២) ដៃគូគួរតែមានបទពិសោធន៍ផ្នែកវិចារណកថានិងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មល្អណាស់ និងទី ៣) ដៃគូគួរតែជាកម្លាំងហិរញ្ញវត្ថុផងដែរ។”

4e71dd5b-e46a-4e22-9ce5-66a7ff549837_rw_1920-9I2ni5pare.jpg


ដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងនេះ Coruzzi ពន្យល់ថាការវិនិយោគលើគំនិតផ្តួចផ្តើមជាបណ្តាញមានសារៈសំខាន់ណាស់។ ជាពិសេសអ្វីដែលល្អបំផុតដែលត្រូវធ្វើគឺត្រូវការអភិវឌ្ឍន៍ គម្រោងជាក់លាក់មួយចំនួនដែលទាមទារការចូលរួមយ៉ាងសកម្មពីការបោះពុម្ពផ្សាយខ្លះឬទាំងអស់។ លើសពីនេះការពង្រីកម៉ាកដ៏សំខាន់មិនត្រឹមតែត្រូវបានគេមើលឃើញនៅក្នុងមាតិកាឌីជីថលប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែក៏នៅក្នុងបណ្តាញសង្គម (ហ្វេសប៊ុកនិងធ្វីតធ័រ) ផងដែរ។”

BLACKPINK-Rose-for-ELLE-Korea-Magazine-June-2021-Issue-documents-4-jMprYqZEk5.jpeg


គុណតម្លៃទាំងនេះធ្វើឱ្យយីហោទស្សនាវដ្តីរបស់អ្នកមានតែមួយនិងអាចសម្របតាមតំបន់ណាមួយ។ ការគោរពចំពោះទស្សនៈគឺជារឿងសំខាន់បំផុតសម្រាប់ភាពជោគជ័យក្នុងការពង្រីកទស្សនាវដ្តីរបស់អ្នកជាអន្តរជាតិ។


2

អំពីអ្នកនិពន្ធ

No Image
Ecommerce Executive
Chhann Sopha

I'm Chhann Sopha, 21 years old. I'm an E-commerce Executive of Watch Empire Co., Ltd.