បែកធ្លាយ!!!អាថ៌កំបាំងនៃភាពជោគជ័យរបស់ស្ថាបនិក ………

រយះពេលប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះប្រិយមិត្តប្រាកដជាបានស្គាល់នូវម៉ាកនាឡិកាដៃមួយដែលមានភាពល្បីល្បាញតាមរយះកម្មវិធីធំមួយដែលហៅថាCouple Run ដែលផ្ទុះការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីសំណាក់ប្រជាជនខ្មែរ។ ប្រិយមិត្តច្បាស់ជាដឹងថាម៉ាកនាឡិកាដៃនោះគឺមានឈ្មោះថា Ice-Watch. Ice-Watch គឺជាយីហោនាឡិកាដៃនាំចូលមកពីប្រទេសប៊ែលហ្សិកដែលបានបើកដំណើរការនៅឆ្នាំ ២០០៦ ហើយមានវត្តមាននៅកម្ពុជាតាំងពីចុងឆ្នាំ២០១៤មកម្លេះ។ ជាការពិតណាស់ប្រិយមិត្តបានស្គាល់ពីIce-Watchរួចមកហើយ ក៏ប៉ុន្តែតើអ្នកទាំងអស់គ្នាដឹងទេថាអ្នកណាជាស្ថាបនិករបស់Ice-Watch ហើយគាត់មានអាថ៌កំបាំងអ្វីដើម្បីភាពជោគជ័យ? ថ្ងៃនេះ We Talk នឹងដោះស្រាយចម្ងល់របស់ប្រិយមិត្តក៏ដូចជាថប់ហ្វេនរបស់Ice-Watchតាមរយះអត្ថបទនេះ។ 

image-jZMVGK9TWR.png


Ice-Watch គឺជាយីហោបែលហ្ស៊ិកមួយដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយហ្សង់ - ព្យែរលូហ្គែន មកពីប៊្លូហ្គូន។ សហគ្រិនហ្សង់ - ព្យែរលូហ្គែនបានបង្កើតនូវខ្សែដៃស៊ីលីកុនដែលមានពណ៌ស្រស់ឆើតឆាយនៅ Bastogne ហើយបានហៅវាថា Ice-Watch ។ លោកបានបង្ហាញអំពីអត្ថន័យនៃពាក្យ“Ice”ដែលមានន័យថា គឺតម្លាភាពនិងភាពបរិសុទ្ធ។ លោកហ្សង់ - ព្យែរលូហ្គែនបានមានប្រសាសថា “ខ្ញុំបានស្គាល់ស៊ីលីខនក្នុងអំឡុងពេលសកម្មភាពអាជីពដំបូងរបស់ខ្ញុំនៅពេលដែលខ្ញុំកំពុងបើកក្រុមហ៊ុនលក់អត្ថបទផ្សព្វផ្សាយដូចជាខ្សែដៃស៊ីលីកុន។ វាជាវត្ថុធាតុដើមរលោងនិងមើលទៅស្រស់ស្អាតនៅលើស្បែកហើយវាផ្តល់នូវសម្រស់និងអត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើននៅពេលនិយាយអំពីរូបរាងពណ៌និងការរចនារបស់វា។” 

a8f4d9ffaad3ea5c7381dbb12d7e6517-LWQ3PA3Xjw.jpg


នៅក្នុងកិច្ចសម្ភាសន៍របស់ The Bulletin លោក ហ្សង់ - ព្យែរលូហ្គែន ក៏បានបង្ហាញពីអាថ៌កំបាំងនៃភាពជោគជ័យរបស់លោកផងដែរដោយលោកបានរៀបរាប់ថា “អាថ៌កំបាំងនៃភាពជោគជ័យរបស់គាត់គឺជាគំនិតផ្អែកលើតម្លៃសង្គមនៃការផ្លាស់ប្តូរនិងផ្អែកលើអត្តសញ្ញាណរឹងមាំ។ ការរចនាគឺសាមញ្ញប៉ុន្តែអាចស្គាល់បានគ្រប់គ្នានិងគ្រប់ពេលគ្រប់ទីកន្លែង តាមរយៈការផ្តល់ជូននាឡិកាក្នុងតម្លៃសមរម្យ។ ការបង្កើតបណ្តាញចែកចាយនៅអ៊ឺរ៉ុបបានបន្ថែមភាពជោគជ័យជាអន្តរជាតិហើយយើងបាននាំមកនូវការរចនាម៉ូដថ្មីនៅក្នុងសម្ភារៈថ្មីដោយមិនបាត់បង់អត្តសញ្ញាណរបស់យើងឡើយ។ អ្នកជំនាញយល់ឃើញថាគំនិតនិងគំរូអាជីវកម្មរបស់យើងគឺជាភាពថ្មីថ្មោងនិងមាននិរន្តរភាព។ទោះបីជាមានពិការភាពជាច្រើនក៏ដោយយើងនៅតែអាចទទួលបានជោគជ័យនៅក្នុងទីផ្សារដែលមានភាពចង្អៀត។ មិនចាំបាច់ក្លាយជាអ្នកផលិតនាឡិកាស្វីសឬមានមូលដ្ឋាននៅក្នុងរដ្ឋធានីដើម្បីទទួលបានជោគជ័យនោះទេ។ អ្នកត្រូវការគំនិតមួយវិធីសាស្រ្តទីផ្សាររឹងមាំនិងត្រូវបានហ៊ុំព័ទ្ធដោយមនុស្សល្អ។ យើងបានធ្វើឱ្យរឿងទាំងនេះកើតឡើងពី Bastogne ។” 

maxresdefault-ygoHX8gLPJ.jpg

INSTAGRAM-PL-Yellow-800px-800px_2-XzUWhuq8ti.jpg

នៅចុងបញ្ចប់នៃកិច្ចសម្ភាសន៍លោក ហ្សង់ - ព្យែរលូហ្គែន ក៏បានបង្ហាញពីអារម្មណ៍របស់លោកតាមរយះប្រយោគមួយឃ្លារបស់ Louis Pasteur ដែលលោកហ្សង់ - ព្យែរលូហ្គែនចូលចិត្តបំផុតនោះគឺ “ឱកាសអំណោយផលដល់គំនិតដែលបានរៀបចំ” ។ អ្នកគ្រប់គ្រងល្អគឺជាមនុស្សម្នាក់ដែលត្រូវការការរៀបចំសម្រាប់ឱកាសប៉ុន្តែក៏ផ្តល់ឱ្យអ្នកដទៃនូវបំណងប្រាថ្នាដើម្បីធ្វើឱ្យរឿងកើតឡើងផងដែរ។” 


0

អំពីអ្នកនិពន្ធ

No Image
Ecommerce Executive
Chhann Sopha

I'm Chhann Sopha, 21 years old. I'm an E-commerce Executive of Watch Empire Co., Ltd.